Generel information omkring dit patientforløb

En operation er for de fleste mennesker en situation forbundet med en vis bekymring. Det er vi opmærksomme på, og klinikkens personale er trænet til at imødekomme dette – både før, under og efter dit ophold.

Neden for findes en række oplysninger, der kan bidrage med information om din behandling.

Vi modtager en henvisning fra en tandlæge eller læge eller du kontakter os selv

Har vi i henvisningen fået dit telefonnummer vil vi forsøge, at kontakte dig telefonisk.
Alternativt vil der blive fremsendt brev pr. post eller e-mail med information om at kontakte os for tidsbestilling.

Vi kontakter dig inden for 1. arbejdsdag​

Vores sekretariat kontakter dig. Såfremt der i henvisningen er angivet et telefonnummer vil dette være førstevalg.

Ved den første telefoniske kontakt i forbindelse med tidsbestilling har vi nogle enkelte spørgsmål om blandt andet dit helbred.

Inden første besøg

Vores mål er at give dig den bedst mulige behandling i ethvert aspekt af dit forløb hos os. Alle patienter har imidlertid forskellige behov. Vi har derfor brug for din hjælp.
For at give dig det bedste forløb er din feedback på alt, hvad vi kan gøre for dig, for at gøre dit ophold eller forløb hos os så behageligt som muligt, vigtig for os.
Har du særlige behov, hører vi derfor også meget gerne fra dig.

Skriv eventuelle spørgsmål ned og medbring øvrige dokumenter eller andet, der kan have en indflydelse på din behandling.

Har vi dit mobilnummer vil du dagen før din tid hos os modtage en påmindelse på sms.

Du møder for konsultation eller operation

Ved første fremmøde bliver du modtaget og registreret.

Du bliver herefter vist ind i venteområdet, hvor du kan opholde dig i behagelige omgivelser imens du venter på din konsultation. Når det er tid til din konsultation, møder du din behandler. Denne behandler vil følge dig gennem hele dit forløb.

Her planlægges det videre forløb og du får eventuelt udleveret overslag.

Er du booket direkte til operation vil indgrebet blive gennemgået med dig inden operationen og du får mulighed for at få svar på eventuelle spørgsmål.

Fælles for alle forløb er, at der ved første fremmøde bliver optaget journal.
Journalen er udgangspunktet for din behandling. Mange informationer i forhold til dit problem er vigtige for os.

Du vil modtage både mundtlig og skriftlig information ligesom eventuel medicin vil blive ordineret. 

Efter din operation

Som patient kan man 24 timer i døgnet komme i kontakt med en kirurg fra klinikken.

Den behandlende kirurgs kontaktoplysninger udleveres efter operationen sammen med den øvrige information.

Vi ser dig til kontrol

Antallet af kontrolbesøg afhænger af flere ting. Uanset årsag og antal, så er der ikke ekstra omkostninger forbundet med kontrolbesøg.

Når du er færdigbehandlet

Vi sender automatisk et resume af din behandling (epikrise) til den person, der har henvist dig.

Tidsbestilling

For tidsbestilling eller øvrige forespørgsler kontakt venligst sekretariatet.

Visitkort med logo

Skriv til os











    Træffetider

    Telefonisk kontakt kan ske i de angivne tidsrum.

    Mandag 8:30 - 16:00
    Tirsdag 8:30 - 16:00
    Onsdag 8:30 - 16:00
    Torsdag 8:30 - 14:00
    Fredag 8:30 - 14:00

    Tidsbestilling

    For tidsbestilling eller øvrige forespørgsler kontakt venligst sekretariatet.

    Træffetider

    Telefonisk kontakt kan ske i de angivne tidsrum.

    Mandag 8:30 - 16:00
    Tirsdag 8:30 - 16:00
    Onsdag 8:30 - 16:00
    Torsdag 8:30 - 14:00
    Fredag 8:30 - 14:00
    Visitkort med logo

    Skriv til os