Synes at vores medarbejdere er venlige og imødekommende

Af vores patienter synes at hygiejnen er af høj standard

Vores patienters gennemsnitlige tilfredshed i 2019

Synes at vores medarbejdere er venlige og imødekommende

Af vores patienter synes at hygiejnen er af høj standard

Vores patienters gennemsnitlige tilfredshed i 2019

Patienttilfredshed

Vi foretager jævnligt en detaljeret undersøgelse af patienttilfredsheden, så vi kontinuerligt kan forbedre vores service. Neden for findes resultatet af den seneste patienttilfredshedsundersøgelse.

Hele 95 % af vores patienter svarer, at de føler, at personalet var velforberedt ved ankomsten, og at personalet var venligt og imødekommende.
Adspurgt om hygiejnestandarden svarer 100 % af vores patienter, at de i meget høj grad var tilfredse. Ligeledes vurderer patienterne at service er god, og at de oplever sammenhæng i deres forløb. 
Endvidere oplever patienterne, at personalet involverede dem og deres pårørende i forløbet. Patienterne vurderer ligeledes, at de havde god mulighed for at komme i kontakt med klinikken, og at informationsniveauet var højt.

Seneste patienttilfredshedsundersøgelse: 2019

Hjælp os med at blive bedre

Har vi ikke gjort det godt nok? Vi lytter til dig – uanset om du ønsker at klage, vil rose os eller har en god idé.
Hvis der er sket en fejl, gør vi, hvad vi kan for at rette op på den.
Din tilbagemelding er samtidig med til at lære os, hvordan vi fremover kan blive bedre.

Tilbagemelding til ledelsen











Patienttilfredshed

Vi foretager jævnligt en detaljeret undersøgelse af patienttilfredsheden, så vi kontinuerligt kan forbedre vores service. Neden for findes resultatet af den seneste patienttilfredshedsundersøgelse.

Hele 95 % af vores patienter svarer, at de føler, at personalet var velforberedt ved ankomsten, og at personalet var venligt og imødekommende.
Adspurgt om hygiejnestandarden svarer 100 % af vores patienter, at de i meget høj grad var tilfredse. Ligeledes vurderer patienterne at service er god, og at de oplever sammenhæng i deres forløb. 
Endvidere oplever patienterne, at personalet involverede dem og deres pårørende i forløbet. Patienterne vurderer ligeledes, at de havde god mulighed for at komme i kontakt med klinikken, og at informationsniveauet var højt.

Seneste patienttilfredshedsundersøgelse: 2019

Hjælp os med at blive bedre

Har vi ikke gjort det godt nok? Vi lytter til dig – uanset om du ønsker at klage, vil rose os eller har en god idé.
Hvis der er sket en fejl, gør vi, hvad vi kan for at rette op på den.
Din tilbagemelding er samtidig med til at lære os, hvordan vi fremover kan blive bedre.

Tilbagemelding til ledelsen